Kollár sľúbil lacné byty, zatiaľ vidíme len stovky billboardov, kde vyzerá ako pubertiak: „Zamorili ste krajinu billboardmi, nie bytmi!“

Boris Kollár a jeho strana Sme Rodina si urobili obrovskú kampaň pred voľbami na lacné nájomné byty.

Sľubovali, že 2-izbové byty budú za 200€ mesačne. Nie, že táto cena už z ďaleka nie je realitou, ale žiadny nájomný byt ešte nestojí.

V parlamente im až teraz prešiel zákon o nájomnom bývaní, či však byty vôbec budú realitou, je otázne „Vďaka tejto novele sa nám podarí vytvoriť prostredie, ktoré umožní výstavbu štátom podporovaného nájomného bývania s regulovanou výškou nájomného a zárukou dlhodobého bývania, čím uľahčíme život tisíckam Slovákov.“ chváli sa Kollár.

Byty síce nie sú, a to ani jeden, ale za to už stoja billboardy po celom Slovensku a Kollár sľubuje zase a to, že prvé by sa mali začať stavať už na konci tohto roka, alebo začiatkom nového a to v Nitre a potom Bratislave.

Ľudia však opäť neveria a pýtajú sa, prečo by mali veriť práve teraz?

„Jasné, a teraz ich postavíte pár desiatok, aby ste si urobili kampaň a potom poviete, že potrebujete ešte jedno volebné obdobie, aby ste to mohli dokončiť však? Lebo nemáte peniaze. Ale stovky miliónov na AG testy v celoplošnom testovaní táto vláda mala, že?! Okradli ste každého jedného občana, ste prašivá banda a kto vám uverí, je naivný hlupák!“ píše nahnevane Marek.

Ľudia v diskusiách už naozaj neveria Kollárovi a jeho bytom. A keď tak, boja sa, aká bude tá cena vysoká

„Budú realitou až keď budú stáť a budú si ich môcť dovoliť aj bežní ľudia a rodiny.“ píše Miroslav.

Ľudia si viac všimli Kollárové billboardy a to, ako na nich vyzerá. „Nie, nájomné byty nie sú postavené. Ani jeden. Jedine čím ste zamorili krajinu sú bilboardy o schválenom zákone. Ozvite sa až keď tých sľúbených 25.000 bude stáť. Lebo, tradične, tu predávate ako hotovú vec niečo čo nie je jasné kde to bude stáť, koľko to bude stáť, kto to zafinancuje a kto tam bude bývať. Dovtedy to sú klasické prázdne populistické frázy tak príznačné pre Vás a Vašu stranu, ktorej preferencie konvergujú pod 5 percent.“ napísal v diskusii Palo na čo reagovala Renata s tým, že na billboardoch vyzerá ako 20 ročný a či mu nie je trápne sa takto dať retušovať a či si s billboardov urobil zoznamku.