V predvečer 10. mája využíva mnoho spoločností tento dátum na sezónny marketing. Výročie je možné tiež využiť na zvýšenie povedomia a prestíže firmy.
To je aj prípad spoločnosti Calvin Klein a jej novej kampane, v ktorej vystupuje „tehotný muž“. Týmto spôsobom sa tiež prejavuje v prospech sociálnej inklúzie.
V prvom rade tento módny dom založený v roku 1968 zostáva jedným z najvýznamnejších na svete. Zo svojho sídla v New Yorku má na starosti ukazovanie ďalších trendov, ktoré ovládnu trh.
Po viac ako polstoročí sa mu darí znovu objavovať, aby sa udržal vo vkuse verejnosti. Len v roku 2015 presiahol maloobchodný predaj jej výrobkov distribuovaných v 110 krajinách 8 miliárd dolárov.
Na základe vlastného popisu sa jedná o globálnu lifestylovú značku, ktorá stelesňuje odvážne a pokrokové ideály. Je tiež kultúrnym katalyzátorom po celom svete, ktorý prijíma geniálne nápady a vytvára prekvapivé skutočnosti.
Ako príklad vyššie uvedeného môžeme sledovať novú kampaň značky Calvin Klein, v ktorej bol za hlavného hrdinu zvolený „tehotný muž“. Zatiaľ čo slogan znie: „Môžeme sa rozmnožovať biologicky alebo zo srdca… našou úlohou je milovať a byť milovaný.“.
V tomto prípade je osobou, ktorá sa objavuje na propagačnom filme, Robert Bete, transsexuálny muž, ktorý sa preslávil svojou účasťou v reality show spoločnosti Netflix „Od rande k rande: Brazília“.
Podľa vyjadrenia podnikateľa sa jeho tehotenstvo vyvíjalo zdravo a je už v posledných mesiacoch.
Zatiaľ čo pre propagačnú kampaň Calvina Kleina sa „tehotný muž“ objavuje so svojou partnerkou, brazílskou tatérkou Erikou Fernandes, ktorá je tiež transsexuálnou osobou. Obaja nosia oblečenie tejto značky a jasným posolstvom je byť pre inklúziu.
Hoci obrázok vyvolal rôzne názory, väčšina si pochvaľuje riskantnosť nápadu. Spomínajú tiež, že ide o pokrok, ktorý dáva menšinám v dnešnej spoločnosti hlas.