Slovensko

Novinár sa sťažuje na predavačku za rúško pod nosom! Je to vraj, ako by mala von prsník?

Magazín1 potrebuje vašu pomoc! Píšeme správy, ktoré si médiá hlavného prúdu nikdy nedovolia! Aby sme mohli v našej práci pokračovať, potrebujeme vašu podporu. ĎAKUJEME! IBAN: SK2811000000008017035353

Neoliberálny novinár Arpád Soltézs na sociálnej sieti informuje o jeho príbehu v obchode s oblečením. Tam ho nahnevala predavačka, pretože mala rúško pod nosom a zle sa jej v tomto teple dýchalo „Odolal som pokušeniu opýtať sa jej, prečo si teda trochu neprevetrá aj prsníky alebo rozkrok,“ informuje novinár.

„Počas druhej vlny covidu som vyrástol z väčšiny handier. Doposiaľ to bolo jedno, že skončil lockdown, nie je dôvod na chodenie medzi ľudí, akurát už nemôžem svoju mizantropiu ukrývať za zákaz vychádzania. Lenže na budúci týždeň budem musieť ísť medzi ľudí, trvá na tom môj francúzsky vydavateľ, tak ma moja dobrá žena v piatok vzala do Peek&Cloppenburg, aby som nešiel na lyonský festival detektívky v pyžame,“ píše neoliberál.

„Nebol som nadšený, ale bolo tam fakt málo ľudí, funkčná klimatizácia, aj každú chvíľu hlásenie pre zákazníkov, aby si nezabudli prekryť ústa a nos. Úplná inter-covidová idyla. Zaujímavé to začalo byť pri platení. Stále málo ľudí, ale zúfalá osoba pri pokladni nebola natoľko efektívna, aby sa jej netvorili rady. Čo by som jej odpustil, raz za dva – tri roky vydržím pár minút počkať na zaplatenie handier,“ popisuje situáciu Soltész.

Podľa ultraliberála je mať rúško pod nosom, ako odhaliť si rozkrok „Podráždilo ma však, že mala rúško na pol žrde, pod nosom. Tak som ju poprosil, či by si ho nemohla napraviť. Povedala, že nie, lebo ona to v tom teple celý deň nevydrží. Možno sa narodila za polárnym kruhom, keď sa prehrieva aj v klimatizovanom obchode. Odolal som pokušeniu opýtať sa jej, prečo si teda trochu neprevetrá aj prsníky alebo rozkrok, ale gánil som škaredo. Nakoniec si rúško napravila, asi na pol minúty, kým som zaplatil, potom si ho zasa s úľavou zhodila pod nos,“.

„Milý Peek&Cloppenburg, možno by nezaškodilo malé školenie pre zamestnancov. Vysvetliť im, že je srdečne jedno, či veria na covid, globálne otepľovanie, pristátie na Mesiaci alebo guľatosť Zeme, však ich neplatíte za vedeckú činnosť. Nie je to však o tom, či sa cítia bez rúšok bezpečne oni. Bezpečne by sa mal cítiť zákazník. A pri tomto prístupe mi to teda u vás obzvlášť bezpečné nepríde.“