„Zaočkuj sa a leť!“ pozrite sa na kontroverznú reklamu leteckej spoločnosti, ktorá rozpútala vášne

„Zaočkuj sa a leť!“ znie slogan reklamy, ktorú spoločnosť Ryanair vypustila do sveta 26. decembra 2020. Smutná irónia spočíva v tom, že reklamný spot bol vysielaný na území Veľkej Británie, kde spolu s Írskom platí obmedzenie zakazujúce medzinárodné cesty. Kritici pritom poukazujú na to, že aerolinky chcú len zarobiť peniaze na utrpení ľudí.

Nízkonákladové aerolínie Ryanair prišli s reklamou na svoje služby, ktorá je podľa mnohých reakcií veľmi nevkusná.

„Covidové vakcíny sa blížia, tak si zarezervujte dovolenku,“ vyzýva reklama.

Pomôž nám rozbehnúť Magazín 1! Veľmi nám pomôže, keď tento článok po jeho dočítaní dáš zdieľať na svojom profile a pošleš ho pár priateľom do správy! Tebe to zaberie pár sekúnd a nám pomôžeš dostať do povedomia náš portál. Ďakujeme ti a prajeme ti za to krásny deň! :)

V nasledujúcich sekundách reklama apeluje na divákov, aby sa nebáli cestovať už počas Veľkej noci a počas letných prázdnin, uvádza britský server Metro.

Ryanair v reklamnom spote, ale aj na plagátoch, nabáda verejnosť, aby nepremeškali výhodnú ponuku milióna leteniek, ktorých ceny začínajú už na necelých 20 librách.

„Tak sa zaočkuj a leť. A či sa tvoje plány zmenia, môže sa zmeniť aj tvoja rezervácie, „inzeruje Ryanair na konci spotu.

Napriek optimistickému tónu reklamy však ľudia na sociálnych sieťach dávajú najavo skôr negatívny postoj voči prístupu, ktorý dopravca Ryanair zvolil. Spot označujú za „nechutný“ a „necitlivý“.

Magazín1 potrebuje vašu pomoc! Píšeme správy, ktoré sa liberálom nepáčia, no potrebujeme, aby ste nás v našom boji podporili! Ľubovoľnou sumou nám pomôžete ísť v tejto ceste ďalej! ĎAKUJEME! IBAN: SK2811000000008017035353