Zo sveta

Coca-Cola v Nórsku oslavuje islamský Ramadán. Bude mať nové logo islamského polmesiaca

„Chceme spolu s nórskymi moslimami oslavovať ramadán,“ tvrdí hovorca spoločnosti Coca-Cola.

Spoločnosť Coca-Cola sa chystá tlačiť v Nórsku nové logo venované moslimom počas svätého mesiaca známeho ako ramadán.

Nová kampaň bude obsahovať reklamné plagáty so známym logom Coca-Coly obklopeným polmesiacom, obrazovým islamským symbolom.

Nórska marketingová manažérka spoločnosti Coca-Cola Johanna Kosanovičová tvrdí, že nové logo je súčasťou záväzku značky k rozmanitosti a inklúzii.

„V moslimských krajinách máme dlhú históriu zdôrazňovania ramadánu, rovnako ako my v tejto krajine máme tradíciu pre vianočné kampane,“ povedala Kosanovičová nórskemu denníku Dagbladet. „Teraz chceme prvýkrát v Nórsku osláviť ramadán spoločne s nórskymi moslimami.“

Na otázku, či má spoločnosť obavy z odporu verejnosti, Kosanovičová uviedla, že „je to v poriadku,“ ak niektorí nezdieľajú ich víziu kultúrneho začlenenia.

„Veríme, že väčšina zdieľa naše hodnoty, ako je význam komunity a radosti. Takže chápeme, že nie každý bude chcieť, aby sme sa aktívne zapojili do kultúrneho začlenenia. Je to v poriadku, „povedala Kosanovičová.

Zdroj

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *