Zo sveta

13 ročný chlapec umrel po druhej dávke Pfizer. Srdce sa mu zväčšilo a obklopilo tekutinou

Magazín1 potrebuje vašu pomoc! Píšeme správy, ktoré si médiá hlavného prúdu nikdy nedovolia! Aby sme mohli v našej práci pokračovať, potrebujeme vašu podporu. ĎAKUJEME! IBAN: SK2811000000008017035353

Len 13 ročný chlapec z amerického štátu Michigan zomrel tri dni po podaní druhej dávky vakcíny Pfizer. Chlapec menom Jacob Clynick bol zdravý a nebral žiadne drogy. Jeho teta uverejnila na sociálnych sieťach potvrdenie o očkovaní, píše taliansky portál ilmessaggero.it

Sestra mladého chlapca uverejnila pitevnú správu, ktorá hovorí o tom, že srdce chlapca sa zväčšilo a okolo neho sa vytvorila akási tekutina. No ešte pred pár dňami systém nahlasovania nežiaducich účinkov neobsahoval správu o smrti tohto tínedžera. Podľa rôznych správ existuje vraj dvojmesačné oneskorenie so zverejňovaním nahlásených prípadov nežiaducich účinkov v systéme VAERS.

Aj ďalší tínedžer, ktorý mal po očkovaní myokarditídu, mal podobné symptómy ako Jacob. 18-ročný Isaiah Harris z Arkansasu prekonal srdcový infarkt. 12 hodín po 2. dávke (30.4.) dostal teplotu a do 48 hodín musel byť hospitalizovaný s dýchacími ťažkosťami. V nemocnici prekonal infarkt a jedna strana jeho pľúc sa zaplnila tekutinou. EKG potvrdilo, že srdce bolo z 80%  zapálené a fungovalo len zo 40%.

Vysvetľuje, že lekári stále popierali, že to mohlo byť z vakcíny. Následne zdravotná sestra prišla so štúdiou, ktorá tvrdila, že vakcína môže spôsobiť myokarditídu. Dnes sa cíti lepšie, hoci bolesť ho úplne neprešla. 3-6 mesiacov nemôže športovať, len ísť na prechádzku so psom. Dovtedy hrával americký futbal, bol zdravý a aktívny. Dnes Isaiah hovorí, že radšej by mal covid.